Bouwmaterieel

Hoe bouwmaterialenfabrikanten kunnen profiteren van een Blog.
Tegenwoordig missen bedrijven die geen blog hebben een echte kans om een nieuw publiek te bereiken en hun verkoop te laten groeien. Ja, dit geldt zelfs voor fabrikanten van bouwmaterialen. Er zijn meerdere redenen waarom je een blog zou moeten hebben, zelfs als je het verschil tussen virale marketing en virale infecties niet kent. Zelfs welfsels bedrijven kunnen een blog gebruiken.

Creëer autoriteit met een bouwmaterialenblog
Een hoogwaardige, goed geschreven en informatieve blog kan u helpen een gezaghebbende stem te creëren in een oververzadigde markt. Wat betekent dat nou weer? Het betekent dat een blog klanten en potentiële klanten laat weten dat u DE vertrouwde autoriteit bent op uw categorie van Atlas Copco bouwmaterialen.

Houd rekening met een blogbericht over bijvoorbeeld de verschillen tussen de verschillende soorten dakspanen. Een geweldige blog entry zou de voordelen en nadelen van houten, vinyl, asfalt en leisteen gordelroosjes uitleggen op een eenvoudig te begrijpen en boeiende manier. In plaats van alleen het promoten van uw type shingle helpt u klanten om een beter geïnformeerde beslissing te nemen. U krijgt meer dan uw eerlijke deel van het bedrijf.

Dergelijke inhoud zorgt er niet alleen voor dat uw bedrijf er intelligent uitziet, maar zorgt ook voor een boeiende conversatie tussen u en uw klanten. In feite leidt dat ons naar ons volgende punt.

Bouwt klantrelaties op
Blogs dienen vaak als een open lijn van communicatie tussen bedrijven en hun klanten, vooral als je ze openstelt voor commentaar en conversatie. Laten we bijvoorbeeld zeggen dat u een blog schrijft over waarom uw klanten moeten omschakelen naar een nieuw type isolatie, een die net een grote plons in het nieuws heeft gemaakt.

Als dat onderwerp trending is, zoeken mensen het online. En iemand vindt uw blog, houdt van de informatie die u presenteert en plaatst een vraag over de compatibiliteit met een bepaald type omhulsel. Uw potentiële klant heeft zojuist een directe communicatielijn met u geopend.

Als u die vraag snel en op een begrijpelijke manier beantwoordt, zal uw klant zich gewaardeerd voelen en dichter bij uw bedrijf komen te staan.

Helpt u om op de hoogte te blijven
Een van de minste voordelen van een blog is de manier waarop het u dwingt om nog meer over uw bedrijf te leren. Laten we bijvoorbeeld zeggen dat u dekproducten maakt en gewoon een nieuwsartikel leest over problemen met dekken.

Ten eerste is het bloggen over een trending topic een ongelooflijk slim idee. Door een blog te schrijven die klanten helpt een probleem te voorkomen, worden mensen naar uw website getrokken en kijkt u vooruit.

Wanneer u echter over een nieuw onderwerp schrijft, zult u een paar minuten de tijd moeten nemen om wat onderzoek te doen. Als gevolg daarvan leert u alles wat u moet weten over de problemen met het kaartspel en hoe het gebruik van uw kaartspelproducten dit risico vermindert.

Breidt uw klantbereik uit
Een blog kan helpen het bereik van uw bedrijf te vergroten door op onvoorziene wijze de demografische grenzen te doorbreken. Jongere mensen hebben bijvoorbeeld de neiging om online te leven, terwijl veel fabrikanten van bouwmaterialen zich vaak richten op de oude blanke jongens.

Een blog kan ook een meer kosteneffectieve marketingtool zijn dan veel andere tactieken, zoals betalen per klik of het afdrukken van dingen zoals catalogi.

Blogs zijn er om te blijven en je kunt het spel voor zijn of je kunt een inhaalslag maken. Zelfs Comfortcleaning gevelreiniging beschikt over een blog.

Als je nog meer vragen hebt over bouwmateriaal bloggen, neem dan contact met ons op. Wij kunnen u helpen bij het ontwerpen van een blogprogramma en u leren hoe u het zelf kunt bedienen. Ik kan u ook een goedkope manier laten zien om het schrijven uit te besteden.

Bedankt voor de volgende opmerkingen. Ik wil graag je feedback en suggesties horen.

“Als klant van uw klanten ben ik het er helemaal mee eens. Als we ons willen onderscheiden via een klantenservice van wereldklasse, moeten we erop vertrouwen dat onze leveranciers hetzelfde doen. …het gaat om de service!”